Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

Pitanje: Što je najvažnije prilikom outsourcinga kontakt centar usluge?

Odgovor: Naš, a ujedno i vaš uspjeh počinje s našim kvalificiranim i profesionalnim agentima koji postaju produžetak vašeg brenda / kompanije. Mi zapošljavamo najbolje ljude u industriji koji potom prolaze kroz našu trening akademiju. Od prvog dana, agenti se oposobljavaju da razumiju vaš brend, vrijednosti i ciljeve, kako bi vaš svaki dolazni poziv bio obrađen pravovremeno, efikasno i profesionalno. Korištenje najsuvremenije tehnologije ali prije svega iskusnim timom koji upravlja istom, garancija su da ćemo pronaći sigurno model koji odgovara upravo potrebama Vaše tvrtke i organizacije. Takvim pristupom osigurava se superiorno zadovoljstvo kupaca.

Pitanje: Zašto da koristim usluge kontakt centra?

Odgovor: Svaka tvrtka koja se bavi prodajom, zna da je za istu ključno uspostaviti kvalitetan odnos i komunikaciju sa svojim kupcima. To znači biti dostupan, ljubazan, uspješan, informiran i na usluzi kada to kupac treba a ne kada vi za to imate mogućnosti. Stoga je upravo uspješna komunikacija, kao i evidencija o svakom kontaktu upućenom vašoj tvrtci ključna polazna točka svake daljnje komunikacije pa nadalje onda prodaje ili izgradnje image-a.

Pitanje: Koja je glavna prednost outsourcinga usluge u odnosu da istu omogućim samostalno unutar organizacije?

Odgovor: Prednost outsourcinga jest to što možete imati najvišu razinu usluge uz značajno manje troškove, nego u slučaju vlastite investicije u tehnologiju, zapošljavanje novih ljudi, izradu analiza i procjenu potreba, kao i uspostavljanja sustava izvještavanja. A sve to mi možemo odraditi za Vas.

Također, fleksibilnost u kvaliteti usluge značajno je veća jer možete biti dostupni bez obzira na količinu poziva koji pristiže a vaši zaposleni se bave onim posloviam koji Vašoj organizaciji donose najveću vrijednost. Komunikacija je povjerena agentima koji su obučeni specijalisti za komunikaciju i rješavanje konfliktnih razgovora, za što bi u Vašoj organizaciji bilo potrebno dodatno investirati i vrijeme i novac.

Pitanje: Koje sve usluge nudi Significo?

Odgovor: Naši profesionalni agenti obučeni su za preuzimanje svih dolaznih poziva. Ovisno o vašim željama, možemo primati sve vaše pozive, dolazne pozive izvan vašeg radnog vremena, vikendima i blagdanima. Kao predstavnik vaše kompanije, možemo preuzeti i aktivnost izvođenja raznih vrsta odlaznih poziva. Pozivi s ciljem ispitivanja zadovoljstva, kratke ankete  i sl. Na brz i efikasan način saznajte sve što vas zanima o vašim kupcima i vašem položaju na tržištu. Pronalazimo potencijalne kupce i nudimo vaše proizvode...