Korisnička podrška i CRM

U današnje vrijeme kada korisniku na raspolaganju stoji velik i različiti izbor, u njegovoj odluci prevagu nose nijanse koje mi razumijemo.

U tu svrhu i koristimo vlastiti softver i sustav SIGNIFICO 360. Zajedno s profesionalcima iz našeg tima, SIGNIFICO 360 omogućuje uvid od 360 stupnjeva u upravljanje korisnicima naših klijenata, ali i pravovremenu reakciju u slučajevima kao što su prigovori ili različite krizne situacije.

Glavne prednosti našeg proizvoda za korisničku podršku i CRM su:  rješavanje svih korisničkih upita kupaca i klijenata, obrada reklamacija prema hitnosti, automatsko generiranje izvještaja prema potrebi i hitnosti, brza evaluacija poziva i rezultati poziva u realnom vremenu.

Uvijek tražimo i klijentima predlažemo potencijalna rješenja za unapređenje procesa i korisničkog iskustva na temelju informacija dobivenih od kupaca, korisnika ili klijenata.

Poslovna potreba / problem

Glavne prednosti

Significo 360 kontakt kanali