Kontakt centar

Usluga najma kontakt centra omogućava našim klijentima angažman profesionalnih i dediciranih agenata dostupnih 24 sata, sedam dana u tjednu, uz brzu evaluaciju poziva u realnom vremenu.

Planiranje, vođenje i održavanje kontakt centra kompleksan je posao koji oduzima vrijeme i resurse. Prepuštajući brigu o kontaktima kroz različite interaktivne kanale komunikacije (telefon, email, chat, WhatsApp, društven mreže i video) profesionalcima s velikim iskustvom, naši partneri oslobađaju prostor i vrijeme za svoju primarnu djelatnost te tako optimiziraju svoje troškove.

Naši klijenti najmom kontakt centra kroz naš softver i sustav SIGNIFICO 360 u realnom vremenu dobivaju mogućnost brze evaluacije te praćenja ključnih pokazatelja svih kontakata njihovih klijenata kao što su vrijeme čekanja, vrijeme obrade povratnih poziva te svu analitiku i nužne izvještaje.

Poslovna potreba / problem

Glavne prednosti

Significo 360 kontakt kanali