Significo usluge
Svaka povratna informacija je vrijedna.
U Significu svaki kontakt je važan.
Naša rješenja omogućuju vam da se fokusirate na core svojeg poslovanje, dok mi upravljamo svim interakcijama s vašim kupcima.
Uz naš fleksibilni 24/7 call centar, smanjujemo troškove i složenost, pružajući vrhunsku podršku bez stalnog osoblja.
Prilagođena komunikacijska rješenja koja poboljšavaju angažman i zadovoljstvo kupaca – za start-upove i velike tvrtke.


Korisnička podrška
Naše usluge korisničke podrške osmišljene su kako bi pružile vrhunsku podršku kroz sve kanale, osiguravajući da vaši korisnici uvijek dobiju najbolju moguću uslugu.
- Upravljanje programom vjernosti
- Rješavanje pritužbi
- Tehnička podrška
- Administrativna usluga
- Podrška u stvarnom vremenu


Ključne prednosti
- Back office podrška: Administrativne usluge "right on time"
- 24/7 kontakt usluga
- Višejezična podrška
- Omnikanalna rješenja: Povežite se s korisnicima na svim platformama




Poslovne potrebe
- Fokus na ključne poslovne procese
- Produženo radno vrijeme
- Potpuni uvid u korisničko iskustvo
- Fleksibilnost i skalabilnost




Komunikacijski kanali
- Telefon & Email
- Chat aplikacije i web chat
Online recenzije
Pružamo stručnu podršku u upravljanju online reputacijom, od odgovora na recenzije do analize povratnih informacija, kako biste unaprijedili korisničko iskustvo i izgradili povjerenje.
- Upravljanje online recenzijama i reputacijom
- Prikupljanje i analiza korisničkih povratnih informacija
- Unos i organizacija podataka iz interakcija s korisnicima




Ključne prednosti
- Bolja reputacija brenda
- Brza reakcija na korisničke recenzije i komentare
- Strukturirani uvid u korisničko ponašanje




Poslovne potrebe
- Imate negativne recenzije koje nitko ne prati ili ne odgovara?
- Trebate strukturiran sustav za prikupljanje korisničkih komentara i iskustava?
- Nemate resurse za stalno praćenje digitalnih kanala (Google, društvene mreže)?




Komunikacijski kanali
- Telephone & Email
Komunikacijske kampanje i ankete
Pružamo operativnu podršku u provedbi ciljanih komunikacijskih kampanja, od anketa zadovoljstva do informiranja korisnika o novostima, događanjima i promocijama.
- Izrada i slanje anketa zadovoljstva
- Informiranje korisnika o novostima
- Kampanje obavještavanja (otvaranje poslovnica, promjene u radu, akcije)
- Prilagođene kampanje prema vašim poslovnim ciljevima
- Operativna podrška u periodima visoke aktivnosti (npr. sezonske kampanje)





Ključne prednosti
- Ciljana i učinkovita komunikacija
- Podrška u ključnim poslovnim trenucima
- Bolje korisničko iskustvo




Poslovne potrebe
- Trebate brzo obavijestiti velik broj korisnika o promjeni radnog vremena, događaju ili akciji?
- Želite provesti anketu zadovoljstva bez opterećivanja internih resursa?
- Nemate alat ni tim za provedbu komunikacijskih kampanja?
- Tražite fleksibilnog partnera koji se može brzo uključiti i djelovati?




Komunikacijski kanal
- Telefon & Email
Svaka povratna informacija je vrijedna.
Upoznajte
Naše partnere






... i još mnogo drugih