U zdravstvenoj industriji, učinkovito upravljanje klijentima i vrhunska korisnička podrška ključni su za zadovoljstvo pacijenata i operativnu izvrsnost. Naša specijalizirana BPO rješenja pružaju besprijekornu korisničku podršku, osiguravajući zakazivanje pregleda, rješavanje upita, upravljanje pritužbama i angažman pacijenata putem više kanala, uključujući live chat, telefon, e-poštu i društvene mreže.
Kompleksne usluge korisničke podrške u zdravstvu
Upravljanje zahtjevima klijenata
Osigurajte glatko i učinkovito rukovanje upitima pacijenata, zahtjevima za uslugama i naknadnim praćenjima, smanjujući vrijeme čekanja i poboljšavajući zadovoljstvo.
Posredovanje u pohvalama i pritužbama
Poboljšajte kvalitetu usluga učinkovitim rješavanjem povratnih informacija, pritužbi i pohvala pacijenata, osiguravajući kontinuirani napredak u skrbi i pružanju usluga pacijentima.
Zakazivanje pregleda i podsjetnici
Smanjite broj propuštenih pregleda i povećajte učinkovitost uz automatizirano zakazivanje pregleda, podsjetnike i praćenje pregleda pacijenata.
Podjela informacija o doktorima i ustanovama
Pružite pacijentima ažurirane informacije o doktorima, radnim vremenima, lokacijama i uslugama, čime poboljšavate transparentnost i pristupačnost zdravstvenih usluga.
Provođenje izlaznih kampanja
Angažirajte pacijente ciljanim kampanjama za podizanje svijesti o zdravlju, promocijama usluga i pozivima za naknadne upite kako biste poboljšali zadržavanje, angažman i opće zadovoljstvo.
Provođenje anketa i provjera zadovoljstva
Dobijte uvide u iskustva pacijenata putem automatiziranih anketa, prikupljanja povratnih informacija i praćenja zadovoljstva, omogućujući zdravstvenim ustanovama da poboljšaju i optimiziraju svoje usluge.
24/7 korisnička podrška
Pružite pacijentima podršku 24/7, osiguravajući pravovremene odgovore na upite, hitne slučajeve i zahtjeve za uslugama – u bilo kojem trenutku i na bilo kojem mjestu.
Transformirajte iskustvo korisničke podrške u zdravstvu s ekspertima za BPO rješenja
Uz našu korisničku podršku, upravljanje klijentima i BPO rješenja, zdravstveni pružatelji usluga mogu poboljšati angažman pacijenata, pojednostaviti operacije i poboljšati ukupnu kvalitetu usluga. Pružanjem podrške putem više kanala, pomažemo zdravstvenim ustanovama povećati učinkovitost, optimizirati komunikaciju i izgraditi dugoročno povjerenje pacijenata.
Spremni za podizanje vaše zdravstvene korisničke usluge? Izgradimo besprijekoran sustav podrške zajedno!